wtorek, 27 maja 2014

Eco Cosmetics - krem do rąk z echinaceą i olejem z pestek winogron



Cena: Około 20 zł
Pojemność: Duża jak na krem, bo aż 125 ml
Dostępność: Internet, sklepy ekologiczne
Termin ważności: 6 miesięcy po otwarciu
Skład:



Główne składniki aktywne: 

Ekstrakty z granatu 
echinacei w połączeniu z olejkiem 

jojoby oliwą z oliwek wygładzają, wzmacniają i nawilżają 

skórę dłoni i paznokcie. 
Olej z pestek winogron 
ma właściwości regenerująco-

odbudowujące i działa kojąco na podrażnioną skórę.

Masło shea 
działa ochronnie i zmiękcza zniszczoną skórę, 

dostarczając jej zwiększającego elastyczność oleju. 

Skwalan 
to olej występujący zarówno w skórze, jak i 

olejach roślinnych, który ułatwia rozprowadzanie kremu na

dłoniach, sprawiając, że jego konsystencja jest delikatna i

przyjemna w dotyku. 

Olej sojowy 
wspomaga transportowanie rozpuszczalnych w

tłuszczach składników aktywnych.

OPIS:
Tubka jest wygodna w aplikacji. Zapach ma bardzo delikatny, nie drażniący. Krem ma lekką konsystencję. Wystarczy niewielka jego ilość, żeby dłonie były nawilżone i to na długo. Bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu. Świetnie się sprawdzał w okresie jesienno - zimowym. Niestety zajmuje dużo miejsca w torebce :)
Bardzo przypadł mi do gustu :)




9 komentarzy:

  1. zachęcasz mnie Ewka:) Jak uda mi się tu zdobyć, chętnie nabędę:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby się sprawdził, bo jak nie to będę miała wyrzuty sumienia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam spokojnie... nie wszystko wszystkim musi służyć;) poza tym nie za prędko sięgnę po niego, bo mam spory zapas mazideł do rąk hehe

      Usuń
  3. Coś bardzo ciekawego :) fajny skład to mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I przez swoją pojemność jest bardzo wydajny :)

      Usuń
  4. jak tu ślicznie :D - myślałam, że pomyliłam blogi;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dzięki :) Pomyślałam,że przyda się mała zmiana :)

      Usuń
  5. a ja czekam i czekam na nowa notkę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno w ten weekend, bo ostatnio coś mało czasu niestety ;/

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na każde pytanie odpowiem pod postem.